پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251244
دولت سيزدهم براي شرايط کنوني برنامه هاي مطلوبي دارد/طرح رتبه بندي معلمان بايد اجرا شود
تاریخ انتشار : 1400/11/21 12:18:32
نمایش : 894
افشين اميريان مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: دولت سيزدهم براي شرايط کنوني و وضعيت خاص آموزش‌وپرورش برنامه‌هاي مطلوبي دارد و طرح رتبه‌بندي معلمان بايد در دولت‌هاي گذشته اجرا مي‌شد اما همت بلند مجلس يازدهم و دولت سيزدهم براي اجراي اين مهم بلند است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، افشين اميريان، مديرکل آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختياري در اجلاسيه سرداران، فرماندهان و شهداي شهرستان فارسان ضمن تبريک ايام‌الله دهه مبارک فجر به بيان اهميت گرامي داشتن اين ايام پرداخت و گفت: اين انقلاب حاصل خون شهيدان و خون‌دل پدران و مادراني است که از همه‌ي هستي خود يعني فرزندان خود گذشتند و مردانه ايستادگي کردند تا نظام جمهوري اسلامي به  رهبري امام خميني (ره) به ثمر نشيند؛ و امروز بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي که توسط رهبر معظم انقلاب ترسيم‌شده است، نقشه راه ماست.
 
وي افزود: امروز که به نام شهداي فرهنگي شهرستان است نگاهي مي‌کنم و مي‌بينم که بسياري از سروران و اساتيد و معلمان بنده نيز حضور دارند بنده خود را حقيرتر از آن مي‌بينم که در مقابل پتانسيل بزرگ و مقام بسيار بالايي که در فرهنگيان استان خاصه فرهنگيان شهرستان فارسان بنده خود را خدمتگزار همه عزيزان ميدانم.
 
اميريان به سخنان مقام معظم رهبري اشاره داشت و بيان کرد: مقام معظم رهبري اشاره کردند به جهاد نبين، غيرممکن است که ما وصيت‌نامه شهدا را نخوانيم و آنجا اشاره نکنند به اينکه پشتيبان ولايت‌فقيه باشيد تا مملکت ما آسيب نبيند، جا دارد که بررسي کنيم ما مسئولين کجا مي‌توانيم به وصيت شهدا عمل کنيم.
 
وي اظهار داشت: مقام معظم رهبري فرمودند مذاکره سم است ما مسئولين چه‌کاري انجام داديم وقتي‌که از کربلا درس مذاکره مي‌گيريم و نتيجه مي‌شود اين تورم و مشکلات متعددي که جامعه درگير آن است، رهبري در طول 8 سال گذشته هر تذکري که دادند مسئولين عمل کردند نتيجه را ببينيد و هر جا عمل نکردند را هم ببينيد.

 اميريان فارساني تصريح کرد: دولت سيزدهم براي شرايط کنوني و وضعيت خاص آموزش‌وپرورش برنامه‌هاي مطلوبي دارد و طرح رتبه‌بندي معلمان بايد در دولت‌هاي گذشته اجرا مي‌شد اما همت بلند مجلس يازدهم و دولت سيزدهم براي اجراي اين مهم بلند است.
 
وي افزود: مقام معظم رهبري سال‌هاست که مي‌فرمايند که به معيشت و مشکلات فرهنگيان رسيدگي کنيد، حال که دولت انقلابي و مردمي شروع به کارکرده آن‌که بايد مشکلات فرهنگيان را حل مي‌کرد تازه شعار مي‌دهد که اعتراض حق معلم است.
 
اميريان اظهار داشت: 8 سال مشکلات معلم را نديديد ولي حالا حرف از مشکلات مي‌زنيد و اعتراض را بيان مي‌کنيد و حرف دموکراتيک مي‌زنيد معلم آگاه و بيننده است کسانيکه بايد مشکلات را حل مي‌کردند حل نکردند اکنون طلبکار شده‌اند امروز اين دولت پيگير حق معلمان هستند پس بايد ياد بگيريم در ميدان دشمن بازي نکنيم.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html